close

喜歡這首歌很久了,不過最近星光的小胖在George Lopez的節目上唱了這首歌,讓我再度回味起。
這首Whitney Houston多年前的老歌,唱的是一段婚外情。 有段時間我去KTV都會點這首歌來唱,不過現在已經點不到這首歌啦~


A few stolen moments is all that we share 我們只有短暫的時間相聚
You've got your family, and they need you there 你有你的家庭,他們需要你
Though I've tried to resist, being last on your list 雖然我曾試過,要自己退出
But no other man's gonna do 但是沒有人能夠讓我忘了你
So I'm saving all my love for you 所以我要將我所有的愛留給你


It's not very easy, living all alone 獨自生活並不容易
My friends try and tell me, find a man of my own 我的朋友試圖說服我找個自己的伴
But each time I try, I just break down and cry 但是每當我試著這麼作的時候,我只能崩潰大哭
Cause I'd rather be home feeling blue 因為我寧可獨自憂鬱在家
So I'm saving all my love for you 我要將我所有的愛留給你


You used to tell me we'd run away together 你曾說我們一起遠走高飛吧
Love gives you the right to be free 愛情給你自由的權利
You said be patient, just wait a little longer 你說 要我有耐心等待
But that's just an old fantasy 但那些都只是老套的幻想罷了


I've got to get ready, just a few minutes more 我得準備好,我們只剩下幾分鐘了
Gonna get that old feeling when you walk through that door 我知道你又要離開了
Cause tonight is the night, for feeling alright 因為就在今晚 一切感覺都對了
We'll be making love the whole night through 我們可以整晚纏綿
So I'm saving all my love 我要將我所有的愛留給你
Yes I'm saving all my love 我要將我所有的愛
Yes I'm saving all my love for you 是的我要將我所有的愛留給你


No other woman, is gonna love you more 沒有人比我更愛你
Cause tonight is the night, that I'm feeling alright 因為就在今晚 一切感覺都對了
We'll be making love the whole night through 我們可以整晚纏綿
So I'm saving all my love 我要將我所有的愛留給你
Yeah I'm saving all my lovin 是的我要將我所有的愛
Yes I'm saving all my love for you 是的我要將我所有的愛留給你
For you, for you 給你 只給你

 

另外也分享小胖在The Lopez Show唱的這段,唱的還真的挺不錯的呢~

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻小花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()