God said, No. 上帝說,不

 

I asked God to take away my habit.

God said, No. 

It is not for me to take away, but for you to give it up. 

我求上帝拿去我的壞習慣

上帝說,不

我不會拿去你的壞習慣,是你自己要戒除那些壞習慣

 

I asked God to make my handicapped child whole. 

God said, No. 

His spirit is whole, his body is only temporary 

我求上帝讓我那殘缺的孩子完全

上帝說,不

他的靈魂是完整的,他身體的殘缺只是暫時的

 

I asked God to grant me patience. 

God said, No. 

Patience is a byproduct of tribulations; it isn't granted, it is learned. 

我求上帝賜我耐心

上帝說,不

耐心是苦難的副產品;我不會賜與你耐心,而是你要去學會有耐心

 

I asked God to give me happiness. 

God said, No. 

I give you blessings; Happiness is up to you. 

我求上帝賜我快樂

上帝說,不

我給你祝福;快樂則掌握在你手中

 

I asked God to spare me pain. 

God said, No. 

Suffering draws you apart from worldly cares and brings you closer to me. 

我求上帝不要讓我如此痛苦

上帝說,不

苦難才能讓你放下世界眼光,讓你親近我

 

I asked God to make my spirit grow.

God said, No. 

You must grow on your own, but I will prune you to make you fruitful. 

我求上帝讓我的靈命成長

上帝說,不

你要自己想辦法成長,但我會修剪你的枝葉,讓你結實累累

 

I asked God for all things that I might enjoy life. 

God said, No. 

I will give you life, so that you may enjoy all things. 

我求上帝賜我一切能夠滿足我生活的需求

上帝說,不

我賜給你生命,好讓你去享受你生命中的一切

 

I asked God to help me LOVE others, as much as He loves me. 

God said.......Ahhhh,finally you have the idea. 

我求上帝幫助我去愛其他的人,如同祂愛我一樣

上帝說.......啊,你總算懂了

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻小花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()