close

 

歌詞分享如下:
Your fingertips across my skin
你的指尖劃過我的肌膚
The palm trees swaying in the wind
橄欖樹在風中搖曳
Images
這畫面
You sang me Spanish lullabies
你為我唱著西班牙的搖籃曲
The sweetest sadness in your eyes
你眼中洋溢著甜蜜的憂傷
Clever trick
聰明的伎倆

Well, I never want to see you unhappy
我從來都不願看你不開心
I thought you'd want the same for me
我以為你也不希望我難過


Goodbye, my almost lover
再見了 我那曖昧的戀人
Goodbye, my hopeless dream
再見了 我那無望的夢
I'm trying not to think about you
我試著不去想你
Can't you just let me be?
能不能就放過我
So long, my luckless romance
再見了 我那不幸的戀情
My back is turned on you
我要離開你
Should've known you'd bring me heartache
早該知道你會讓我心痛的
Almost lovers always do
曖昧的戀人 總是這樣的

We walked along a crowded street
我們走在壅擠的街道
You took my hand and danced with me
你牽起我的手跳著舞
Images
這畫面
And when you left, you kissed my lips
離開時 你吻了我
You told me you would never, never forget
你說你永遠不會忘記
These images
這些畫面
No


Well, I never want to see you unhappy
我從來都不願看你不開心
I thought you'd want the same for me
我以為你也不希望我難過

Goodbye, my almost lover
再見了 我那曖昧的戀人
Goodbye, my hopeless dream
再見了 我那無望的夢
I'm trying not to think about you
我試著不去想你
Can't you just let me be?
能不能就放過我
So long, my luckless romance
再見了 我那不幸的戀情
My back is turned on you
我要離開你
Should've known you'd bring me heartache
早該知道你會讓我心痛的
Almost lovers always do
曖昧的戀人 總是這樣的

I cannot go to the ocean
我沒辦法潛入海底
I cannot drive the streets at night
我沒辦法夜晚開著車
I cannot wake up in the morning
我沒辦法早上起來
Without you on my mind
腦海中沒想著你
So you're gone and I'm haunted
雖然你已離開 我卻無法釋懷
And I bet you are just fine
但我想你一定過得很好

Did I make it that
Easy to walk right in and out
Of my life?
是我太輕易讓你這樣進出我的生命嗎?


Goodbye, my almost lover
再見了 我那曖昧的戀人
Goodbye, my hopeless dream
再見了 我那無望的夢
I'm trying not to think about you
我試著不去想你
Can't you just let me be?
能不能就放過我
So long, my luckless romance
再見了 我那不幸的戀情
My back is turned on you
我要離開你
Should've known you'd bring me heartache
早該知道你會讓我心痛的
Almost lovers always do
曖昧的戀人 總是這樣的

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻小花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()