close

 

這首Sugababes唱的"Push the Button"最近在廣播放的時候
我總是豎起耳朵想仔細聽聽到底是誰唱的
可是DJ總是愛捉弄人的
我總是無法聽到這首歌的歌名及原唱
沒辦法 公司的廣播系統是統一的 我的位子離喇叭實在太遠了

後來 在阿米的幫助之下 我總算知道這首歌是誰唱的啦
也在她的努力下知道了這首歌名
好不容易找到這首歌以後
這首歌也不辜負我的期望 讓我聽了數十遍

Sugababes的歌一向是這種輕鬆路線
音樂都是那種會讓人想要輕快地跳舞的旋律
這首歌當然也不例外囉
歌詞方面
這首歌講的是女孩子努力吸引喜歡男生的目光
滿有趣的
在這邊跟大家分享:

"Push the Button" by Sugababes

I'm busy throwing hints that he keeps missing
Don't have to think about it
I wanna kiss and
Everything around it but he's too distant
I wanna feel his body
I can't resist it
我不停地給他暗示他卻老接收不到
不用再考慮了
我想要好好地熱吻他
但他又一直跟我保持距離
我想要貼身感受他的身體
無法抗拒他的魅力啊
I know my hidden looks can be deceiving
But how obvious should a girl be?
I was taken by the early conversation piece
And I really like the way that he respect me
我知道我已經很努力假裝不在乎了
女孩子還是該有點矜持不能有太明顯的表示
我們稍早的對話已經讓我為你傾心
因為從談話中我知道你很尊重我
I've been waiting patiently for him to come and get it
I wonder if he knows that he can say it and I'm with it
I knew I had my mind made up from the very beginning
Catch this opportunity so you and me could feel it 'cos
我耐心地等著他來約我
我懷疑他知不知道只要他開口了我就會馬上答應的
我知道我從一開始就已經下定決心了
快把握機會吧 這樣我們才能夠繼續發展下去啊
If you're ready for me boy
You'd better push the button and let me know
Before I get the wrong idea and go
You're gonna miss the freak that I control
如果你準備好要約我出去了
那你最好在我決定放棄離開之前直說喔
否則你可就沒機會看到我狂野的那一面囉
I'm busy showing him what he's been missing
I'm kind of showing off for his full attention
My sexy ass has got him in the new dimension
I'm ready to do something to relieve this mission
我努力要讓他看到我有多辣
為了吸引他的注意我不停地炫燿著自己的好身材
扭著我那性感的翹臀只為了讓他看到我狂野的一面
為了得到他我已經準備好要豁出去啦
After waiting patiently for him to come and get it
He came on through and asked me if I wanted to get with him
I knew I had my mind made up from the very beginning
Won't miss this opportunity so you and me could feel it 'cos
在我耐心地等待他來約我出去以後
他總算走過來開口約我出去啦
我知道我從一開始就已經下定決心了
當然不能錯失良機囉 這樣我們才能夠繼續發展下去啊

I've been dropping so many hints
You're still not getting it
Now that you've heard everything I have to say
Where we gonna go from here?
我已經給你那麼多暗示了
你還是不明白我的心意啊
現在你總算聽完我要說的話了
那我們現在是去哪裡狂歡呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    傻小花 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()